ABM blir ny generalagent för Pacojet i Sverige

Pacojet 4 med förslag på olika upplägg
Hej,
Vi är glada att meddela att från och med den 1 februari 2024 kommer ABM AB ta över agenturen för Pacojet i Sverige, som tidigare Hans Andersson på Oanade Möjligheter varit generalagent för.
 
Hans Andersson har under många år varit en framgångsrik distributör och representant av Pacojet och har spelat en avgörande roll i att etablera Pacojet som ett starkt varumärke på den svenska marknaden.
Hans Andersson kommer fortsätta att vara verksam inom Oanade Möjligheter och behålla sitt övriga sortiment. För att säkerställa en smidig övergång kommer Hans även vara på plats hos oss på ABM minst en dag i veckan. Ni är mer än välkomna att kontakta Hans för frågor angående pågående affärer och support. Det är en ära för oss att ta över denna ansedda agentur och inkludera Hans i ABM:s team.
 
Vad innebär detta för dig som kund?
Från och med den 1 februari 2024 …
• Ska samtliga Pacojet-beställningar ske via ABM som kommer hanteras och skickas från ABM:s huvudlager i Tumba. Order tas emot på tel 08-556 218 80 eller email info@abm-ab.se.
 
• Kommer den dagliga driften och serviceansvaret inkl reservdelar tas över och skötas av ABM och administreras från vårt kontor i Handen. För alla serviceärenden ber vi er kontakta oss på tel. 08-556 218 85 eller via email på service@abm-ab.se.
 
För ytterligare information om Pacojet och vårt produktsortiment, besök länken här. Vi kommer kontinuerligt att uppdatera webbplatsen med nyheter och information.
Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med er och att erbjuda er den bästa servicen och supporten inom Pacojet-produkter i framtiden.
 
Med vänliga hälsningar,
ABM AB & Oana AB

Fler Inlägg

Svart CiBO Rakt framifrån

CiBO+ har äntligen släppts!

Nu är den nya snabbugnen CiBO+ äntligen här!  Upptäck en värld av blixtsnabb matlagning med den nya Tri-Heat teknologin. Överblick Av Fördelarna Snabbare service. Mat

Läs Mer »

Byte av affärssystem och lagerflytt hos ABM

Bästa återförsäljare,
Vi vill informera er om att vi på måndagen den 4 november kommer att
byta affärssystem. Under en övergångsperiod kan det eventuellt uppstå vissa driftstörningar. Om ni skulle stöta på några akuta problem är ni alltid välkomna att kontakta oss via telefon eller e-post, så gör vi vårt bästa för att hjälpa er så snabbt som möjligt.
Vidare kommer vi att genomföra en lagerflytt från vårt externa lager på torsdagen den 7 november. På grund av detta kommer vi inte att kunna skicka ut några maskiner från det externa lagret under perioden 7 november till 11 november. Vårt reservdelssortiment kommer dock att vara opåverkat och fungera som vanligt under denna tid.
Tveka inte att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.

Vi tackar för ert tålamod och samarbete under denna period.